29 April 2011

A DEY WITH FISHING ROD ,


hello .

haha hari ni happy sgt yela , dah 18 tahaun hidup kt dunia tak pernah memancing , salu tgk org mncing je , ahaha tp harini ,aku pgg sndr rod tu , aku rasa mcm mne ikan tu tarik2 umpan perghh , sumpah best , before this aku salu main game mancing kt ps je , tak pn tgk org mancing ...

aku salu ckp mcm ni "apelah org ni berjam jam mancing, than dpt ikan punyelah beso bole buang je mcm tu ,*i mean lepaskan balik"=="

tp tadi aku dah rasa nikmat menarik ikan , wooooow superb woooo * mata kecik mata kecik
ahaha

so i decide that fishing is good therapy fer who had a problem , aahaha


my dad dpt ikan , sumpah besar ikan tuu,sisik die cantik tak sanggup nk tgk *pffft fake statement

second fish from my dad =="
be patient=. .=

ok , yg kecik tu aku dgn kakak aku yg dpt =.= tayah nk gelak first time kira ok lahh dpt ikan ,

enn sekarang aku dah addicted dgn fishing rod ,pffft\

byee.

No comments: