28 June 2011

DATO' SITI JOIN PERHIMPUNAN BERSIH 2.0???



assalammualaikum readers!

yo...tadi aku jumpa satu MV yang best, aku tahu pada korang benda ni tak hot dah, tapi tak kisah, aku jarang layan music Malaysia-org tak sedar diri rope ni lah, hehe...tapi aku sukalah lagu yang Noh buat ni, dia kritik sosial, tak kisahlah dia tiru Scott Pilgrim ke, tak kenal siapa meh sini??


cerita dia best tapi bukan ni yang aku nak cakapkan.

dan mungkin ada jugak yang kata Hujan tiru MV husband I tak caya???meh sini.

yeah, yang rambut merah tu nama dia Gerard Way, tapi dah masuk Islam,nama dia Ghazali Way,dia akan melangsungkan perkahwinan dia dengan aku 5 tahun lagi.hape??aku tipu, memanglahh


tapi inilah hasil anak Malaysia, aku bangga jadi anak Malaysia,dan lagu pun banyak hidden moral, bagus aku bagi 4 stars!


p/s : lagu yang bagus, adalah lagu yang ada moral value.

No comments: