16 June 2011

EPILOG DIRIMU SATU



setelah kematian Rayyan , Tasha telah dilamar oleh Bryan.....namun , Tasha tidak menerima lamaran itu.....dia telah membesarkan anak-anaknya sendiri.....Ahmad Rayyan Fakimi dan Ahmad Rayyan Fitri adalah peneman Tasha...wajah mereka memang seiras wajah arwah suaminya......dia semakin tabah dalam menempuhi hidup yg penuh ranjau ini......

Fiona...setelah di khabarkan Rayyan meninggal dunia....dia pula yg menjadi tidak tentu arah.....kadang-kadang gelak , dan kadang-kadang menangis , mungkin itulah balasan atas perbuatannya....akhirnya dia telah di masukkan ke hospital bahagia......

i will always love you kekasihku
dalam hidupku hanya dirimu satu
i will always need you cintaku
selamanya takkan pernah terganti
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
ku mau menjadi yang terakhir untukmu
ku mau menjadi mimpi indahmu

cintai aku dengan hatimu
seperti aku mencintaimu
sayangi aku dengan kasihmu
seperti aku menyayangimu
i will be the last for you
and you will be the last for me

i will always love you kekasihku
dalam hidupku hanya dirimu satu

ku mau menjadi yang terakhir untukmu
ku mau menjadi mimpi indahmu

cintai aku dengan hatimu
seperti aku mencintaimu
sayangi aku dengan kasihmu
seperti aku menyayangimu
i will be the last for you
and you will be the last for me
i will be the last for you
and you will be the last for me




No comments: