13 June 2011

Online novel *DIRIMU SATU #14


"abg.... hari ni kita ada meeting dgn Dato' Hong pukul 3 ptg.."

"ishhh kau boleh tak jgn nk ganggu aku sekarang ni boleh tak , aku bnyak kerja ni kau tak nampak ke??"

"mmmm mmaaffkan Sha abg..."

"berambus!!!" sambil membaling fail yg dipegang di tgn kepada Tasha,

Tasha berlalu dgn linangan air mata.....
"stupid ass hole!!!!"

Tasha tidak tahu apa yg terjadi kepada suaminya , smlm suaminya baik dgnnya... tetapi hari ini semuanya berbeza, suaminya seperti org yg baru dia kenali ,

Rayyan mencari nama Fiona dalam buku telefon handphonenya .......

"hello.....Ray.......kenapa you call I ni???

"I nak ajak you pergi lunch... you busy tak???"

yes yes kau dah masuk perangkap aku Rayyan

"ok ok I tak busy pun...."

" I ambik you ye nanti ."

pintu bilik Rayyan diketuk.....

"masuk!!"

"abg... jom lunch sama-sama"

"kau ingt aku nk lunch dgn perempuan murahan mcm kau!!! berambus kau!!"

"abg.. Tasha ada buat salah dgn abg ke???kalau syg ada buat salah abg bgtahulah Sha tp jgn buat Sha mcm ni .... Sha mintak maaf sgt-sgt ..."

"kau ni tak faham bahasa aku ke perempuan aku ckp berambus berambuslahh bodoh!!!"

Tasha berasa sedih yg teramat sgt, akhirnya dia pergi meninggalkan suaminya....

"Sha kenapa ni??? apa bos dah buat dekat kau ni...."

"aku tak tau apa salah aku Qira..semalam ok je , hari ni dia hina aku mcm-mcm..."

"mmmm cuba kau tanya dia betul-betul mungkin kau ada salah ckp kt dia kot...."

................

tubuh Rayyan semakin hari semakin susut... mukanya juga semakin cengkung......
Tasha cuba untuk mendekati dirinya kepada suaminya...tetapi tidak diendahkan oleh Rayyan... perubahan Rayyan dapat dilihat dgn jelas oleh Tasha.....

bersambung.......



No comments: