11 June 2011

Online novel *DIRIMU SATU #8


Rayyan dgn segera bangun dari tempat duduknya , Tasha terkedu dgn keadaan itu , dia pun memeriksa dirinya sekiranya Rayyan ada berbuat apa-apa dengan dirinya,

Rayyan kembali ke katil dan berpura-pura tidur.

Keesokan harinya, Tasha telah berjanji untuk bertemu dgn Bryan , dia ingin memberi tahu Bryan yang dia tidak tahan dgn apa yang telah dibuat oleh Puan Sri Anita kepadanya , mereka berjanji untuk bertemu di Hotel Hilton , ketika mereka berjumpa ,Tasha telah menunjukkan kesan lecuran air panas kepada Bryan , Tasha menangis , dan Bryan telah mengesat air matanya dan memegang tgn Tasha.Dalam masa yang sama , Rayyan juga berada di hotel itu kerana menemui klient.Rayyan telah melihat keadaan itu.dia berasa amat marah.memang dasar perempuan murah!!

Rayyan pulang awal mlm itu , dia menunggu Tasha pulang ,pada pukul 10 malam barulah Tasha pulang,

"kau kemana sampai mlm macam ni baru nk balik"

"saya jumpa kawan saya , dia tolong saya carikan kerja"

"hahh, kawan kau tu bg kerja apa dekat kau??pelacur??layan jantan??"

"apa awak ckp ni , jaga sikit mulut awak tu"

"kau ingt aku tak nampak???kau pergi hotelkan tadi"

Tasha berdiam lalu dia segera beredar dr bilik itu

"kau nk pergi mana haa perempuan"Rayyan sempat menarik tgn Tasha

"lepaskan tgn saya"rintih Tasha

"ohh aku suami kau tak boleh pegang tgn kau , laki tu boleh pegang tgn kau , boleh apa lg??"

"awak mmg suami saya tp hanya atas kertas"

"peduli apa aku!"

"lepaskan saya"

Rayyan cuba memeluk Tasha namun Tasha berjaya melepaskan diri..
malam itu Tasha tidur di ruang tamu,Rayyan pula terfikir bahawa yang dia hanya suami yg tertulis diatas kertas

bersambung.....


No comments: