24 June 2011

BLOG-BLOG YANG AKU SUKA


assalammualaikum readers....

=='
=="
=..=
=.,=
=oo=

aku tak suka rasa mcm ni, nak tau rasa macam mana....rasa bersalah...tak caya aku rasa bersalah...mmmm

let's cekidaut!!


tak pahamkan, meh aku nak terangkan...

nampak tak round merah tu..=..= retis tu...memang korang tak kenal sebab mereka ni blogger perak *BP,aku tak faham mengapa mereka follow aku...aku hanyalah insan yang lemah(selemah anak gajah yang baru lahir) yg buat aku rasa bersalah , sebab aku tak follow mereka tapi mereka follow aku.. =..= berdarah hidung aku tgk KSP , pak cu penyu,kak ruzz yg vogue dan opah-opah dari BP,

gua nak cakap gua terharu(berdarah lubang hidung dan telinga)

ni bukan benda utama aku nak post..hokey back to the topik

aku suka blog-blog yang....

#1: bukan blog yang suka mengata blogger lain
==' macam budak-budak tadika, kalau ada org buat kat korang tak yah la nak buat serangan balik,tak mature doe!

#2:blog yang gadis-gadis yang pinkish-pinkish tu,
comel sebab aku suka kaler pink, tp aku tak suka kalau blog aku kaler pink

#3:blog yang ada bagi tips dalam love-love
Contoh: TheOtherKhairul,Terfaktab,dan mana-mana berkaitan

#4:blog gossip
cuba bg tahu siapa tak suka gossip, katak bawah tempurung pun jeles sebab tak dapat tahu gosip

#5:blog masak-masak
hehe aku suka sebab aku boleh try masakan baru....kalau lapar pun aku selalu jugak pergi kesitu untuk melapik perut.

#6:blog yang bagi download filem free
tak payah susah aku nak cari pirate hhehe


dah.



2 comments:

Penyu said...

dan dan je kau kan?
kang unfollow balik kang. nak? nak?

Shuu Hrdn said...

=.,= follow tak ikhlas ropenye ,mmmmm