19 June 2011

CINTA TERAGUNG #18


"Paa..I have something to tell you...."

"what is it Iman???"

"sebenarnya...Iman dah kahwin Paa."

"Iman I know it,sebab apa kamu kahwin pun papa dah tahu Iman."

"macam mana papa tahu??"

"that apartment was mine, papa akan tahu semua yang berlaku dekat situ, but Iman jgn risau , papa tak halang, and papa restukan perkahwinan Iman...."

"thanks pa..."Edry memeluk Dato' Ismail kerana merestui perkahwinan mereka...

abang,Sara nak pergi beli barang sikit, Sara naik teksi je , Sara balik petang sikit....

Sara membeli barang dapur..tiba-tiba dia terlanggar seorang wanita...

"maaf kak...saya tak sengaja.."

"its ok...ehhh ni Sarakan...."

"Tasha????"

"haah...."mereka berpelukan, Sara terjumpa kawan karibnya....

"Tasha apa kau buat sekarang ni????"

"aku jaga anak-anak akulah,besarkan diorang.sekarang ni juga aku tengah usahakan syarikat arwah suami aku, busy sgt, ni pun ada masa terluang sempat beli barang..."

Sara tidak menumpukan perhatian pada apa yang Tasha cakap, kepalanya terasa berpinar-pinar,Dia terasa seperti berada di awang-awangan..tiba-tiba dia pengsan,mujurlah Tasha berada bersamanya...Tasha segera membawa Sara ke klinik....

"Tahniah ,puan hamil 3 bulan..."

"betul ke doktor??"

"betul, puan boleh beritahu suami puan"

"saya tak sabar nak beritahu suami saya,terima kasih doktor"

"Tasha aku mengandung..."

"tahniah Sara...."

abang..abang balik awal ye hari ni ,Sara ada berita baik untuk abang .....Sara menghantar mesej kepada suaminya....
setelah mendapat mesej daripada Sara,Edry bergegas pulang kerumah...

ingatkan dia dah sampai, aku yang sampai dulu-hati Edry berkata-kata.....Edry menunggu Sara diruang tamu,

"ish aircond ni rosak ke??patutlah panas semacam"
Edry membuka bajunya lalu dia terlena di situ...

"Edry...Edry sayang.....I datang ni...I rindu you......"

Edry masih tidak terjaga....tetapi dia dapat merasakan ada tubuh yang menghimpit tubuhnya....

bersambung....


No comments: