20 June 2011

CINTA TERAGUNG #21


"hati-hati ye sayang"Edry memegang tangan Sara namun ditepisnya....

"saya boleh jalan sendiri..."Sara membalas

sampai dirumah Sara duduk di sofa...Edry pula menyimpan beg....Edry menghampiri Sara...

"Sara...mmmm jom kita keluar nak pergi makan??"

"saya tak lapar..."

"alaaa tapi abg laparlah...baby pun mesti laparkan..."Edry mengusap perut Sara ....

Sara menepis tangan Edry,"awak jgn nak sentuh-sentuh saya..."

"tp abgkan suami Sara...."

"pada saya...awak bukan suami saya sejak semalam..."

Edry terkesima mendengar apa yang dikatakan Sara...

"Sarakan abg dah cakap...abg tak salah..."

"siapa yang nak mengaku kesalahan sendiri....takkan saya nak tunggu sampai dapat anak tiri ...."

Edry menahan kemarahannya....dia pergi meninggalkan isterinya kerana risau dia tidak dapat menahan kemarahannya....Edry keluar untuk membeli makanan......

"Sara jom makan....abg ada beli laksa utara untuk Sara, mesti Sara suka..."

"saya tak lapar..."

"tp baby kita mesti laparkan..."

"baby kita???theres no about baby kita."

"Sara kenapa cakap mcm tu...kalau Sara marahkan abg jgnlah marahkan baby tu ....dia tak salah..."

Edry datang menghampiri Sara...dia ingin menyuap Sara tetapi Sara berlalu pergi tidak meghiraukan Edry....
Edry hanya memerhatikan isterinya masuk kebilik....
malam itu ,Sara tidur awal sebelum Edry masuk kebilik...tetapi kali ini Sara tidur di sofa di penjuru bilik..Edry hanya menggelengkan kepala...dia tidak sangka isterinya begitu marah dengan apa yang terjadi......Edry mengangkat Sara dan meletakkannya di katil...Edry mengusap-ngusap pipi Sara sehingga Sara terjaga...

"jgn sentuh saya..."

"abg minta maaf Sara..."

"kenapa awak angkat saya ???"

"kan tak elok tidur kat sofa..nanti sakit belakang..."

"saya tak nak tidur dengan lelaki mcm awaklah..."

"ok ok , tp Sara tidur kat katil biar abg tidur kat sofa ok"

Sara membaringkan dirinya...dia malas hendak melayan Edry..dia berasa menyampah melihat wajah Edry sejak semalam...

Edry baring dia atas sofa...dia hanya memerhatikan isterinya yang tidur di katil....

abg mintak maaf.....

bersambung...



No comments: