17 June 2011

CINTA TERAGUNG #2


"selamat pagi Dato'..."

"selamat pagi....errrr Ika, Iman dah masuk office ke???"

"belum Dato'"

"ok terima kasih ye"

budak ni mmg buat org malu betullah-bisik Dato' Ismail....

"akak...Sara nak pergi cari kerja ye kak...."

"Hati-hati ye Sara , jgn percaya dengan org kat KL ni ,"pesan Tina kepada adiknya ,dia bimbang jika adiknya di apa-apakan.......

mmmm kat manalah aku nak cari kerja ni....aku pun bukanlah pandai sgt...setakat diploma kerja manalah yang layak dengan aku ni....org degree pun banyak menganggur.....


"hello syg..... ye I baru nak pergi office ni nanti kita lunch sama-sama ok Jun...."Edry memecut laju ke officenya....

"selamat pagi Tuan Iman....."

"shhhhhhh please dont called me Iman....called me Edry ok dear...."Edry mencuit dagu Ika....setiausaha papanya....

begitulah perangai Edry....dia sering membuatkan setiap wanita cair dengannya, manakan tidaknya , dia mempunyai badan yang sasa(model cutting), tinggi serta berkulit putih ..wanita mana tidak tertawan dengannya.......

"Iman .....come to my room now!!!!"suara Dato' Ismail dari telefon.....

"morning Paa......errr"belum sempat Edry menghabiskan ayatnya ,Dato' Ismail lebih pantas memotong...

"morning????tgk dah pukul berapa ni, 12.30...apa nak jd dgn kau ni haa???semua staf kita asyik ckp kau ni tak buat kerja..."

"alah paa..biarlah...lg pun company ni confirm jadi milik Imankan, lainlah mcm diorang tuu...kene kerja kuat, harta tak da, hahaahhah"sindir Edry..

"harta setinggi gunung pun kalau ada kamu ni tak smpai sebulan bole habis"

"chill la paa...ok lah paa Iman nak lunch..."Edry berlalu begitu sahaja....

"Encik , boleh tunjukkan mcm mana nak pergi bangunan Hurmist??"tanya Sara kepada Edry...

"ishh kau ingat aku ni GPS ke , pg cari sendirilah..."

sombong....dah tau bukan GPS kenapa berhenti bila aku tahan tadi ,hati Sara berkata-kata..

ingat aku ni peta ke????apalah muka cantik mana tak aku berhenti tadi....

"Jun darling .... I dah sampai office you dah ni......."

"kejap eyy sayang......"

bersambung.......


No comments: