17 June 2011

CINTA TERAGUNG #5


ishh tak boleh lekang dengan hanphone dia tu.... kejap-kejap gayut,lepas tu sms-bisik hati Sara

"tak boleh la babe...kaki I tak ok lg lah.....you nak datang?? boleh-boleh.....kok sayang....."

"tuan...tuan nak apa-apa lagi tak???"

"buatkan fresh orange untuk 2 orang ada kawan aku nak datang..."

buatkan fresh orange untuk 2 orang ada kawan aku nak datang-ajuk Sara,menyampah dia mendengar arahan Edry itu.....

sejak kemalangan Edry hanya menghabiskan masanya dengan menonton dvd dan melayari internet....Sara pula hanya ditugas untuk menjaga Edry seperti menguruskan urusan hariannya...

"sayang!!!!!!!!!!"

"hey Yana....you looks so beautiful today..."

"ohhh really sayang..alololo kesian kat you .....kaki you ni tak ok lagi ye...."
Edry hanya melayan sikap Yana yang begitu manja....

eeee gelinya aku tengok dia ni.....yang perempuan tu pun boleh tergedik-gedik lagi dengan dia..rungut hati Sara....

"air tuan...."

"sayang mcm mana you bole accident??"

"I nak mengelak nenek tua terbongkok-bongkok kat tgh jalan raya"

Sara menelan air liurnya...dia terasa seperti ada yang tersekat pada anak tekaknya.....namun dia berlalu meninggalkan tempat itu....

setelah Yana pulang , Edry memanggil Sara...

"tuan nak apa???"

"aku nak kau"

Sara terdiam.....

"ehh aku gurau jelah...aku nak mandi...."

eeee mandi pun nak suruh orang.....

"apa lagi yang tercegat tu... cepatlah"

"baik tuan..."

setelah selesai mandi...Sara megeringkan badan Edry dengan tuala...Edry hanya merenung wajah Sara yang khusyuk melakukan kerjanya......

"cantik....."

Edry dengan sengaja menolak Sara supaya Sara terjatuh keatasnya..

"mcm mana boleh jatuh ni???buat kerja elok-elok boleh tak...ke nak mengorat aku ni???"Edry mengenakan Sara

Sara bingkas bangun..."maaf tuan , maafkan saya.."

setelah selesai ,Edry hanya berehat di biliknya....

suka hati kau je kan, kau ingat aku boleh terpikat ke dengan kau, muka pun macam baboon....rengus hati Sara

bersambung.....



No comments: