15 June 2011

Online novel *DIRIMU SATU #18


"assalamualaikum.... bro kau kat mana ha???"

"aku kat kg wife aku, "

"bro aku harap kau boleh terima dgn tenang bro"

"kau jgn nk takutkan aku ...."

"your mom, she extreamly died in an accident"

"kau jgn nk main-main"

"betul , aku tak tipu kau , im sorry.."

mummy!!!!!!!!! jerit batin Rayyan .... handphone yang dipegangnya terjatuh lalu memeranjatkan Tasha yg sedang tidur..

"abg.... kenapa ni???

"mummy Sha...mummy dah tinggalkan kita...."

"Inallah......"

"Sha... esk abg nk balik KL ye..."

"Sha nk ikut abg..."

"Sha tinggal kt rumah je..."

"abg... izinkan Sha pergi..."

Rayyan hanya menganggukkn kepalanya....

jenazah P.S.Anita selamat di kebumikan pada pg itu...

"puas hati youkan Ray...sebab you ikut perempuan ni lah aunty Anita mati you tau tak...perempuan ni bawak sial!!!!you tak nampak lg ke?? tgk diri you... kerja ntah kemana... asyik sakit ........"

"shut up Fiona....you jgn nak salahkan wife I , semua org dlm dunia ni di ciptakan tak ade sial , semua ni takdir"

"ewwww sejak kawin dgn perempuan kampung ni....you pun start nk jd ustad kan Ray..."

panggg!!!!tangan Rayyan hinggap di pipi Fiona....

"you dah melampau Ray....tgk lah hidup you tak kn bahagia dgn perempuan ni!!!"
tgn Fiona sempat menolak kepala Tasha sebelum dia beredar.....

"syg jgn dgr ckp dia ye..."Rayyan mencium dahi Tasha.....

bersambung......


No comments: