18 June 2011

CINTA TERAGUNG #10


Edry berada didalam bilik mandi....tiba -tiba dia terkejut kerana pintu bilik mandi diketuk Sara...

"awak....awak....."
Edry keluar dengan kepalanya yang masih penuh dengan buih shampu.dia melihat Sara menekan-nekan perutnya ....

"ehh kenapa ni??kejap-kejap ehh"

Sara membaringkan dirinya di atas sofa di ruang tamu...
Edry sempat menyarungkan tshirt hitam dan seluar jeans....dia segera mendapatkan Sara yang sedang kesakitan diatas sofa...

"ehh kenapa ni pucat??ehh nak kene bawak klinik ni.."Edry sedikit kelam...

"tak payah payah...."

"ehh mana boleh mcm ni , saya tak nak kena tuduh pembunuh pulak lepas ni...."

"awak ni...saya oklah...awak boleh tolong saya???"

"err tolong apa ???"Edry memikirkan sesuatu yang nakal......

"tolong belikan saya mmmm roti kering..."

"lahhh kalau nak makan cakaplah....ada ke mintak roti kering???saya mampu beli makanan untuk awaklah..."

"bukan roti makanan tulah...ni yang tak boleh makan...."

Edry benar-benar tidak faham....dia melihat muka Sara menahan sakit dan menekan-nekan perutnya...

"tolong belikan saya pad...yang ada wing, sekali dengan panadol menstrual...."kata Sara ,kali ini dia tidak dapat menahan lagi, tadi dia masih berkias-kias kerana dia malu untuk memberitahu Edry....

"ohh ok ok.. kejap ye... "

"cepat sikit Iman...."

mana nih...yang ada wing??ada kepak?? macam mana tu...Edry mundar -mandir di bahagian tuala wanita..

"abg nak cari apa kat sini???"

"ehh haaa abg nak cr yang wing...ada tak???"

"wing?? haha siapa yang nak pakai ni abg ke???"

"haah abg nak pakai, ehh ehh isteri abg yang pakai..."

"ohhh kat sini ada overnight dgn wing, slim dgn wing, maxi dgn wing , abg nk yang mana????"

Edry semakin keliru dengan semua ituu,

"adik pakai yang mana ekk??"

"kalau saya saya pakai overnight dgn wing"

"haa ok, abg amik yang tuu"

"adik abg nak panadol menstrual sekali,ehh bukan yang tu abg nak panadol lah ,bukan gula-gula pink ni..."

"abg nilah panadol tu..."

"ohh ok2 berapa semua???"

Edry segera memecut ke rumahnya, apabila dia sampai , Sara tidak ada di sofa tersebut, ini membuatkan Edry berasa takut...Edry membuka pintu biliknya.. dia mendapati Sara sedang baring diatas katil....

"Sara... ni barang yang awak pesan...saya ada beli makanan .....awak makanlah nanti awak sakit....."

Sara tersedar dari tidurnya.....

bersambung....





No comments: