23 June 2011

IM STILL LOVE YOU


assalammualaikum readers

hokey, ada org tanya aku dalam formspring,dia tanya MACAM MANA KITA NAK TAHU KITA STILL SAYANGKAN SESEORANG...tak faham lagi???

dah fahamkan, kalau tak faham lg meh aku nak lempang laju-laju.

so, mcm yang kita tahu, girls ni mmg susah nak melupakan, bukan gedik atau what ever, mmg lumrah mcm ni, tapi tak tahulah pulak kalau ada lelaki yang susah nak melupakan girls yg diorg cintai, maybe girls tu HOT SETAFF.

sebagai contoh, aku kasi cerita pasal aku sendiri, yeah! memang susah untuk melupakan lelaki yang telah berjaya ==' mencuri hati ku ini*ayat tak bole belah..ok so...aku penah kapel dengan seorg mamat ni, tak lama sgt but aku dah mula syg sgt dekat dia...but tiba-tiba dia lost contact dengan aku, txt tak , call tak ???mau tak gila, rupanya aku dapat tahu yang dia dah ada girl lain, =..= sabar jelah....

then 2 tahun selepas tu , aku didatangi, *ahahaha seorg lelaki yg try nak mencuri hati aku...but aku bg alasan, maaf...saya tak bole terima awak , saya still tak boleh lupakan ex saya.aku izinkan korg cakap"ishh bodoh betul, laki tu dah buat mcm tu pun still tak bole lupa lagi ke??"
serius aku cakap,time tu mulut aku je cakap, ishh jangan sebut lagi nama laki tu boleh tak...menyampah aku..sebenarnya dalam hati ni ckaplah pasal dia lagi, aku nak tahu aku nak tahu.

kadang-kadang tu mmg aku sanggup on9 semata-mata nak tgk perkembangan dia kat fesbuk, tapi time aku tu mespes....

ok dah habis cerita bodoh aku...

siapa yang ada ciri-ciri berikut, baiklah ambik wudhuk,solat bnyak-bnyak

1) korang selalu stalk fesbuk ex korang

2) kalau dengar lagu jiwang-jiwang mula la meleleh air mata

3) selalu ckp, jgn sebut lagi nama ex I(kita memang selalu berlagak kuat)

4) tak contact dgn ex.(actually better korg kwn je dgn ex korg tu mcm biasa)

5) korg still hafal num ex korg, and korg selalu mc mereka.

6) korg txt dia tp bertanyakan "mcm mana dengan gf you???"
girls tolong la jgn buat mcm ni....

2 comments:

Penyu said...

best plak entri kau ek? hahaha.. nak stalk la lagi...

Shuu Hrdn said...

jgn ler nak hina daku sebegitu grope