25 June 2011

PEREMPUAN SUKA LELAKI HANSOME DAN KAYA


Assalammualaikum..
yo readers.....

tadi semasa berbasikal di blogsphere aku terjumpa blog yang dalam kesedihan...well dia seorang blogger lelaki, aku jaranglah jumpa blogger lelaki yang bercerita tentang love, yeah LOVE. maybe dia terlalu sedih sehingga mencerita di dalam blog...so dia ni sedih sangat sampai dia sempat tanya dekat aku

betul ke perempuan hanya suka lelaki kacak,tampan dan segala yang berkaitan.

hokey secara jujurnya...kebanyakkan kami tidak memandang paras rupa untuk menyukai korang.....tapi tak dinafikan , ada jugak yang mementingkan paras rupa dan tidak dilupakan harta $$ hahahaha.perempuan ni mudah tertarik pada:

#1:keikhlasan..
tapi ingat keikhlasan bukanlah sekadar hangit-hangit tahi itik ok

#2:cara melayan kami.
yang ni korang memang menang pada awal perkenalan, tetapi terkandas pada pertengahan hubungan,ni maybe sebab rasa kebosanan yang melampau kot dalam diri korang,

#3:sangat understanding.
kami akan suka lelaki yang melyani kami as a girlfriend but not a daughter.korang fahamkan.....

#4:tidak tergopoh-gapah..
korang janganlah nak menipu tapi nampak sangat,yeahh perlu ke korang cakap "err babe..i love you"benda korang baru je add kitaorg a few minutes ago kat fesbuk, no need lah nak cakap macam tu, bende tu akan buat kita org rasa ,erghhh pervert!!

kalaulah korang ada semua benda ni percayalah perempuan cantik macam ......macam..... arghhh sapa-sapalah...confirm akan suka dekat korang..

lelaki hansome+perempuan hot -understanding=tak lama

lelaki kureng hansome+perempuan hot+understanding=tahan lama

lelaki kureng hansome+perempuan hot-understanding=memang tak go on


No comments: