25 June 2011

SIAPA LAGI PERASAN, M vs F


assalammualaikum.

yo readers, entry before this panjangkan,malas nak cakap lagi, nanti aku sakit hati hokey ,aku ada soalan femes nak tanya ni,

antara lelaki dengan perempuan siapa lagi kuat perasaan eyy???

kalau tanya perempuan jawapan dia:
lelakilah perasan..ewww menyampah I

kalau tanya lelaki:
boleh lagi ko tanya aku soalan bodoh ni, confirm-confirm perempuan doe.

tapi pada aku:
lelaki ke perempuan ke dua-dua memang cepat perasan,

aku ada bukti nak kata yang kedua-dua jantina ni saling perasan,

#1:perempuan perasan dan terlalu tunjuk yang dia tu perasan


status yang sengaja mencari pasal

#2:lelaki memang perasan, tapi diorang simpan dalam hati,and maybe jugak di sebabkan ego diorang yang tinggi melambung sampai mereka tak layan perasan mereka tu...jgn ler nak tipu..ce kalo wanita-wanita hot tgk kt korng,padahal mereka tak tgk korang pun,balik bilik cerita la tu dekat member bilikkan hehehe

so guys and babes, dah-dah la drpd bertengkar pasal benda ni, terimalah kenyataan yang kita ni memang golongan perasan

P/s: tapi jgn lah tunjuk sgt yang kita ni perasan terutama kaum wanita mcm aku, malu mak nanti..


4 comments:

Jahirah said...

dua2 ada sifat perah santan @ perasan.dua2 pun manusiakan...huhuu

IMANSHAH said...

pempuan pempuan

Shuu Hrdn said...

cik aisha

betul tuu

Shuu Hrdn said...

imanshah

nak lagi argue tu hehehe